Jump to content

sakada

Forum VIP
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

sakada last won the day on July 29

sakada had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

About sakada

  • Rank
    Forum VIP
  • Birthday 01/13/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Here&Now

Profile Fields

  • Interests
    the word according to the Prophet St. Jerome

Recent Profile Visitors

4,654 profile views
  1. sakada

    Burlington 11/13 - Set list? Vibe?

    from what i hear...elective in 72-74 style...tho no word on specifics
  2. sakada

    Northampton

    New Haven is 5/5/77 New Haven {greatest Sugaree EVER !!!} ...New Haven Coliseum is no longer {"i would tear this old building down"}...
  3. sakada

    Northampton

    1/15/79 (& musically the band is ON!!!) filler: mr.charlie,box of rain, tore up (& the venue policy via these folks who work here SUCKS !!! Makes me not wanna come here again...seriously, even the wharf rats were told to not give candy to people...let alone the ((lack of)) dancing situation...too bad cuz this town is groovy)
  4. sakada

    Wolf coming to Lowell

    Honestly i feel Bobby plays because that’s basically all he’s ever known & done. Sure, is a $ grab, tho, again, seems he HAS to keep playin’...NO other muscian has played onstage more, or traveled more miles, than Bob Weir. I’m NOT a Bobby fan, by any means...just adding my 2 cents...
  5. sakada

    Wolf coming to Lowell

    I know warren played it
  6. sakada

    Lowell

    Gset Cold rain Biodtl Hc sunshine Sing ur blues away Bt wind Be women U aint woman enuff Bird song Wrs> Let it grow Scarlet Fire Samson Wrld 2 give Stephen Drumz Close encounters Nfa Stella Stephen Nfa Werewolves
  7. sakada

    Glen Allen

    Ha! Made you look...seriously, setlist from last nite? Please
  8. sakada

    Coney Island - 8/10/18

    @Mason's Child have to work today...ugh priorities!!! Esp when i soooo wanna be there for keep on growin AND, even moreso, Little Light !!!
  9. sakada

    Coney Island - 8/10/18

    Would’ve preferred NOT miss this one!!!
  10. sakada

    Ridgefield

    Oh boy Dire wolf Bt wind Rosalie 2 souls (barraco/lisa) Bobby mcgee Thrill gone Cucamonga Viola (slow syrup groovy orig) Dark hollow Masters of war Bird song Mtns of moon Operator No she dont yes she does Green green grass Fotd Broken arrow Cassidy Deep elem Weather report> Let it grow Sotm Midnight moonlight Ripple
  11. sakada

    Hampton Beach 7/28/18

    Oh yeah, what he said, without the shorthand, LOL
  12. sakada

    Hampton Beach #2

    5/4/81 philly Dont ease Biodtl Jack a roe Rooster Cold rain Mama tried> Mexcali Althea LL rain Bertha>gr8est China rider Samson To lay me down Playin Drumz Nobodys fault Sailor Saint Peter Sugr mags Brkdwn i’ll be w thee
  13. sakada

    Hampton Beach #1

    Elective... Mdnt hr> Aiko Usd2luv TN Jd Masterpc Dire wolf My uncle> Cmbrlnd Foolish> Box rn Gimme lvn Gd lvn Ship fls Stphn>music>drmz> Jam Musc Stephen Dew!!!!! Sat nite Let it rock Werewolves
  14. sakada

    San Diego 6/22

    i was not there...tho i am sure Keep On Growing was not played 2x...groovy looks to this one however
  15. sakada

    Cap Theater 2

    9/18/87 MSG !!! filler china rider (short feelin groovy jam)
×